Veelgestelde vragen

Mocht u tegen een foutmelding aanlopen, dan vindt u hieronder een aantal van de meest voorkomende problemen met mogelijke oplossingen.

Bent u uw gebruikersnaam vergeten? Klik hier
Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik hier

Mocht de oplossing niet op deze pagina staan, maak dan een melding voor de IT afdeling. Klik hier 

Foutmelding: Geen ...@ov.driestarwartburg.nl vindbaar

 

 

Mogelijke oplossing
Wat hier gebeurd is dat u nog probeert in te loggen bij de oude omgeving.
Als u naar de website www.driestarwartburg.nl gaat en hier inlogt dan kunt u weer inloggen zoals u gewend was te doen.
Foutmelding: krijgt u de melding U hebt geen toegang /machtigingen?
 

 

Mogelijke oplossing:

Dan is er op de achtergrond nog een ander school- of werkaccount ingelogd.

U kunt dit probleem verhelpen door het volgende te proberen:

  • Probeer een andere browser (gebruikt u Google Chrome? Probeer dan eens Microsoft Edge, en andersom)
  •  De Cookies van de browser verwijderen (zie onderstaande stappenplan)

Hoe verwijder ik de cookies van mijn browser?

Afhankelijk van welke browser u gebruikt werkt het als volgt:

Google Chrome:

  • Klik op de 3 puntjes rechts bovenin
  • Klik op instellingen (staat bijna helemaal onderaan)
  • Klik aan de linkerkant op Privacy en Beveiliging
  • Klik op browsergegevens wissen
  • Selecteer bij Periode de optie Alles
  • Sluit de browser af en open deze opnieuw

Microsoft Edge:

  • Klik op de 3 puntjes rechts bovenin
  • Klik op instellingen (staat bijna helemaal onderaan)
  • Typ in het zoekveld Cookies
  • Blader naar beneden totdat er staat Browsergegevens wissen
  • Klik achter browsergegevens nu wissen op Kiezen wat u wilt wissen
  • Klik bij tijdsbereik op Gehele tijd
  • Klik op Nu wissen
  • Sluit de browser af en open deze opnieuw

Als u de browser opnieuw hebt geopend moet u overal weer bij kunnen.
Inloggen doet u bij: www.driestarwartburg.nl